Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

Віртуальні концерти та модні покази

Як всесвіт маркетингу трансформується за допомогою метавсесвіту.
Цієї осені весь світ говорив про метавсесвіт завдяки трансформації Facebook у Meta. Ця ідея зовсім не нова. Минулого року Facebook, Epic Games, Microsoft та інші ключові гравці побачили нові можливості для компаній.

До перейменування Facebook сумісно з Ray-Ban створили розумні окуляри, які можуть робити фото, знімати відео та приймати дзвінки. До змішаної реальності це далеко, але завдяки схожим проєктам суспільство бачить, як легко в перспективі взаємодіяти з метавсесвітом.
Активні інвестиції в технології Цукербергом, сприяли розробці роботизованої шкіри. Завдяки Meta суспільство має можливість торкатись віртуальних предметів за допомогою рохробленної рукавички.

Всі ці розробки мають майбутню реалізацію в матавсесвіті. Взаємодія брендів і користувачів буде більш повною завдяки таким розробкам.
Метавсесвіт дозволяє розширювати горизонті взаємодії з користувачем. Розкривається можливість проводити концерти, презентації, спілкуватися, заробляти та витрачати гроші - фактично жити. Одна з додаткових особливостей метавсесвіту – немає обмеження на кількість аудиторії. Ви можете запросити тисячі або навіть мільйони, бо фізично немає обмежень на вмістимість приміщення.
Віртуальні концерти та модні покази. Як всесвіт маркетингу трансформується за допомогою метавсесвіту.
Метавсвесвіту необхідна своя економіка, яка дасть можливість заробляти і витрачати кошти в ній. Сьогодні більшість метавсесвітів мають свою валюту та маркетплейси, але придбання валюти проходить за допомогою звичайної банківскої картки. Нажаль валюта між метавсесвітами не конвертується. Через це виникає потрібність ґрунтування таких економік на криптовалюті, щоб уникнути обмежень в майбутньому.

Які метавсесвіти існують зараз
Якщо казати про давно існуючі, необхідно зазначити Fortnite, SecondLife та Minecraft.
Не так давно Meta представила платформу віртуальної реальності Horizon Worlds. Для взаємодії користувачів, вам необхідно створити власний аватар. Метавсесвіти дозволяють розважтись, навчатись і влаштовувати виставки або концерти. Одна з причин, чому бренди зацікавлені метавсесвітами - концентрація платоспроможної аудиторії. Середній вік гравців Minecraft — 27 років. Більш того аудиторія дорослішає з кожним роком. В грі люди можуть відбудувати те, що їм подобається. В майбутньому ми зможемо придбати речі, які зустрічаються в реальному житті.

Gucci Garden у Roblox
До 100-річного ювілею бренд Gucci долучився до гри Roblox і збудував віртуальний простір під назвою Gucci Garden. Це дало змогу гравцям приміряти та купувати аксесуари у грі для використання у метапросторі. Сумка Gucci Dionysus у віртуальному світі коштувала $4115, а у фізичному $3400. Сумка у віртуальному світі мала великий успіх через те, що такий досвід у метавсесвіті був унікальним.

Fortnite
Гравці регулярно взувають кросівки Nike. У магазині предметів навіть є екіпірування зірки NBA Леброна Джеймса. Спортивний костюм, кросівки, рюкзак короля доступні для аудиторії у метапросторі.
Тревіс Скотт організував віртуальній концерт для гравців. Його одночасно переглядали 12,3 мільйона гравців. Для гри це був найбільший івент за всю історію. Гігантський аватар тревіса читав реп для своїх глядачів. Завдяки продажу мерчу репер отримав $20 млн. Монетизація була навіть більшою ніж у концертів в реальному житті.

Balenciaga - ще один бренд у Fortnite. Компанія постійно випускає лімітовану колекцію аксесуарів та одягу в грі. Деякі речі можна купити у фірмовому магазині.
Які рекламні тренди на нас чекають у метавсесвіті
Зараз метавсесвіти лише набирають популярності і нам пощастило біти на початку реалізації всіх можливостей. Потрібно багато якісного 3D-контенту, і попит на нього зростатиме. Відкрились нові можливості для взаємодії з рекламою, що також буде цікавим досвідом для користувачів. Бренди все активніше долучаються до нового тренду. Деякі компанії вже займають свою територію та починають диктувати ціни на віртуальну рекламу. Як приклад Second Life, торгує нерухомістю вже понад 10 років.

Компанії, які перші освоять новий ринок, матимуть перевагу над іншими. PwC та Deloitte прогнозують швидкий ріст метавсесвіту.Саме зараз час перестати вагатись і сідати в новий потяг діджитал реклами.