Цієї осені весь світ говорив про метавсесвіт завдяки трансформації Facebook у Meta. Ця ідея зовсім не нова. Минулого року Facebook, Epic Games, Microsoft та інші ключові гравці побачили нові можливості для компаній.
До перейменування Facebook сумісно з Ray-Ban створили розумні окуляри, які можуть робити фото, знімати відео та приймати дзвінки. До змішаної реальності це далеко, але завдяки схожим проєктам суспільство бачить, як легко в перспективі взаємодіяти з метавсесвітом.
Активні інвестиції в технології Цукербергом, сприяли розробці роботизованої шкіри. Завдяки Meta суспільство має можливість торкатись віртуальних предметів за допомогою рохробленної рукавички.
Всі ці розробки мають майбутню реалізацію в матавсесвіті. Взаємодія брендів і користувачів буде більш повною завдяки таким розробкам.
Метавсесвіт дозволяє розширювати горизонті взаємодії з користувачем. Розкривається можливість проводити концерти, презентації, спілкуватися, заробляти та витрачати гроші - фактично жити. Одна з додаткових особливостей метавсесвіту – немає обмеження на кількість аудиторії. Ви можете запросити тисячі або навіть мільйони, бо фізично немає обмежень на вмістимість приміщення.