Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

Про транспортну логістику простими словами

Всі речі, якими ми користуємось були, виготовлені в різних куточках світу та доставлені до нас. Тепер постає питання, яким же чином доставити продукцію в різні куточки світу. Припустимо, ми маємо вантаж, який необхідно перевести з однієї країни в іншу. Для цього нам потрібно не тільки знайти відповідний транспорт, а й організувати весь процес доставки, в найкращий термін і з мінімальними витратами. Насправді для цього процесу залучено багато спеціалістів: власник вантажу, логістична компанія, перевізник, отримувач вантажу. В новій публікації в блозі компанії простими словами розповімо про організації транспортування вантажів.
Перший контакт і обговорення умов
Припустимо, що до нашої компанії звернувся клієнт – бізнесмен N. Він є дуже заклопотаною людиною. Бізнесмен N володіє власним виробництвом. Своєю продукцією він забезпечує клієнтів в різних регіонах України. Крім того, у цього підприємця є хобі та сім'я, яким він хотів би приділяти більше часу та уваги. На жаль, бізнесмен N не має власного автопарку, тому кожного дня перед ним постає одне і теж завдання: зробити все щоб його продукція була вчасно доставлена до клієнтів. Одного дня підприємець ухвалив рішення: знайти надійного партнера, який взяв би на себе усі зобов'язання з транспортування товарів і позбавив його усіх проблем, які можуть виникати під час організації цього процесу.

Після першого звернення бізнесмен N отримав особистого менеджера, який вирішуватиме всі його логістичні задачі. Клієнт ділиться надіслав листа, в якому виклав усі свої побажання щодо транспортування вантажу: яку продукцію і куди необхідно доставити, терміни виконання, а також умови і ціну, яку він готовий заплатити. Менеджер запропонував йому найбільш оптимальний спосіб доставки вантажу: морський транспорт, авіаційні перевезення, залізниця чи автотранспорт. Після обговорення бізнесмен і менеджер спільно погодили умови для того щоб доставка була успішно реалізована.
Транспортування та результат
Наступник крок – менеджер передав заявку та всю необхідну інформацію логісту. Саме він шукає оптимальний транспорт, умови та вартість доставки відповідно до заявки бізнесмена N. Після укладання угоди з перевізником, той забезпечує прибуття транспорту та місця завантаження, забирає товар і вирушає в дорогу. Протягом усього маршруту логіст здійснює контроль транспорту, отримує актуальну інформацію про місцезнаходження вантажу та інформує клієнта в реальному часі. Бізнесмен N задоволений результатом і тим, що йому відтепер не потрібно вирішувати логістичні питання. Його родина також задоволена, тому що батько може більше часу проводити з нею.

Логістика займає дуже важливе місце в економіці країн та й у житті кожної людини. За її допомогою вони отримують основні матеріальні блага. Без можливості транспортування ми не мали б настільки широкого вибору товарів у магазинах. Сама робота в логістичній сфері є цікавою та необхідною для існування людства.