Перший контакт і обговорення умов
Припустимо, що до нашої компанії звернувся клієнт – бізнесмен N. Він є дуже заклопотаною людиною. Бізнесмен N володіє власним виробництвом. Своєю продукцією він забезпечує клієнтів в різних регіонах України. Крім того, у цього підприємця є хобі та сім'я, яким він хотів би приділяти більше часу та уваги. На жаль, бізнесмен N не має власного автопарку, тому кожного дня перед ним постає одне і теж завдання: зробити все щоб його продукція була вчасно доставлена до клієнтів. Одного дня підприємець ухвалив рішення: знайти надійного партнера, який взяв би на себе усі зобов'язання з транспортування товарів і позбавив його усіх проблем, які можуть виникати під час організації цього процесу.
Після першого звернення бізнесмен N отримав особистого менеджера, який вирішуватиме всі його логістичні задачі. Клієнт ділиться надіслав листа, в якому виклав усі свої побажання щодо транспортування вантажу: яку продукцію і куди необхідно доставити, терміни виконання, а також умови і ціну, яку він готовий заплатити. Менеджер запропонував йому найбільш оптимальний спосіб доставки вантажу: морський транспорт, авіаційні перевезення, залізниця чи автотранспорт. Після обговорення бізнесмен і менеджер спільно погодили умови для того щоб доставка була успішно реалізована.