Укладення договору і робота на митниці
Для блоку оплати ви звертаєтеся в банк і відкриваєте рахунок в іноземній валюті, на який платитимете нерезиденту України за вашим зовнішньоекономічним контрактом. Для блоку доставки необхідно звернутися до Державної митної служби, щоб отримати картку акредитації. Для цього ви можете скористатися послугами митного брокера або зробити все самостійно. Однак у будь-якому разі для оформлення митних декларацій знадобиться хороший брокер, який надасть вам повну інформацію щодо зовнішньоекономічного коду вашого товару, розміру митних зборів, щодо платежів, які вам слід здійснити під час ввезення товару.
Перш за все, для реалізації угоди вам буде потрібен зовнішньоекономічний контракт, у якому ви вкажете предмет угоди, тобто те, що ви купуєте, за якими цінами, на яких умовах здійснюється оплата, доставка, хто оплачує транспорт та інші витрати, а також які є гарантії та яка відповідальність передбачена за невиконання умов договору. Загалом виглядає це так: ви купили іноземну валюту, оплатили нерезиденту, потім він відправив вам товар, ви його розмитнили та отримали митну декларацію - все, угоду закрито, ви привезли товар для того, щоб його продавати на території України. Звісно, вам потрібно уважно рахувати всі податки, які виникають під час реалізації цього договору, а також враховувати курсову різницю.