Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

Організація імпорту товарів: перші кроки

Сьогодні в блозі компанії «СінкраНова» говоримо про те, як організувати імпорт товарів в Україну. Якщо ви підприємець-початківець у сфері зовнішньоекономічної діяльності та маєте партнера, у якого ви купуватимете товари, ввозитимете, продаватимете або використовуватимете на території України, то вам передусім необхідно організувати два важливих моменти: блок оплати та блок доставки.
Укладення договору і робота на митниці
Для блоку оплати ви звертаєтеся в банк і відкриваєте рахунок в іноземній валюті, на який платитимете нерезиденту України за вашим зовнішньоекономічним контрактом. Для блоку доставки необхідно звернутися до Державної митної служби, щоб отримати картку акредитації. Для цього ви можете скористатися послугами митного брокера або зробити все самостійно. Однак у будь-якому разі для оформлення митних декларацій знадобиться хороший брокер, який надасть вам повну інформацію щодо зовнішньоекономічного коду вашого товару, розміру митних зборів, щодо платежів, які вам слід здійснити під час ввезення товару.

Перш за все, для реалізації угоди вам буде потрібен зовнішньоекономічний контракт, у якому ви вкажете предмет угоди, тобто те, що ви купуєте, за якими цінами, на яких умовах здійснюється оплата, доставка, хто оплачує транспорт та інші витрати, а також які є гарантії та яка відповідальність передбачена за невиконання умов договору. Загалом виглядає це так: ви купили іноземну валюту, оплатили нерезиденту, потім він відправив вам товар, ви його розмитнили та отримали митну декларацію - все, угоду закрито, ви привезли товар для того, щоб його продавати на території України. Звісно, вам потрібно уважно рахувати всі податки, які виникають під час реалізації цього договору, а також враховувати курсову різницю.
Які можуть бути ризики при імпорті товарів
Ми вже згадали курсову різницю. Це різниця у вартості товару (послуги), яка виникає у зв'язку з поточною зміною курсу національної валюти до іноземних валют. Звідси випливає валютний ризик - небезпека валютних (курсових) втрат через зміну курсу валюти платежу при здійсненні торговельних, кредитних, валютних та інших операцій.

Інша можлива небезпека при проведенні операцій з імпорту - співпраця з неблагонадійними партнерами. Наприклад, ви перерахуєте авансовий платіж, а товар не отримаєте. Тому працюйте з нормальними компаніями, у яких є всі правовстановлювальні документи та позитивна репутація. У бізнесі немає місця простій людській довірі - все необхідно перевіряти. І тільки переконавшись у надійності потенційного партнера, можна переходити до укладення угоди.

Як можна перевірити іноземну компанію? По-перше, знайти інформацію в державних реєстрах. Там ви можете знайти основні дані про компанію. Також корисним буде використання реєстру платників податків та судового реєстру. Не лінуйтеся. Краще витратити час на пошук інформації, ніж потім кусати лікті через втрату грошей.