Маніпуляції
Ми приходимо в пошукову систему, щоб знайти відповідь на наше запитання. Потрапляючи на сторінку з контентом, який був створений заради топових місць у результатах пошуку, ми відчуваємо себе обдуреними. Саме з такими маніпуляціями і бореться Google, змінюючи правила і налаштування свого алгоритму. До 2012 року будь-яка веб-сторінка могла посісти високе місце в пошуковій видачі, якщо її доменне ім'я строго відповідало певному ключовому слову. При цьому її зміст міг бути абсолютно марним для користувача. Цим скористалися спамери. У 2012 році Google впровадив оновлення Exact Match Domain, щоб відстежувати в реальному часі і знижувати в рейтингу сайти такого змісту.
Як працює алгоритм Google?
Конкретику і деталі алгоритмів ранжування ми, звісно, не дізнаємося. Їх Google тримає в секреті. При цьому сотні критеріїв, які впливають на "вагу" сайту, тобто його актуальність, для Google, не є таємницею. Алгоритм віддає перевагу "зручним веб-сайтам", які містять корисний і релевантний контент, швидко завантажуються і включають якісні зворотні посилання. Алгоритм шукає сигнали досвіду, авторитетності та надійності.
Як поліпшити ваш сайт?
Як би ми не намагалися "гратися" зі стратегіями пошукової оптимізації (SEO), без копіткої праці та якісного змісту сайту, посісти високі позиції в рейтингу пошуків системи навряд чи вийде.
Варто звертати увагу і постійно оптимізувати фактори ранжування, які змінюються не часто. Вони зрозумілі й неспеціалісту. Підключіть Google Analytics і Google Search Console, щоб відстежувати, як користувачі поводяться на вашому сайті. Як вибудовують взаємодію, на які посилання переходять.