Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

Алгоритми Google

УСЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНО ЗНАТИ
У постійному пошуку найкращого контенту, який відповідає потребам користувачів, Google невтомно фільтрує мільярди веб-сторінок в Інтернеті. Для того щоб точно інтерпретувати запити та отримувати оптимальні результати, пошукова система використовує складний набір правил - алгоритм пошуку. Якщо у вас є свій сайт або ви вже давно займаєтеся e-commerce, вам буде корисно знати, як працює Google і як він ранжує інформацію.

З початку 2023 року Google встиг уже 3 рази оновити свій алгоритм пошуку, у 2022 році він робив це цілих 10 разів.
Алгоритми Google: усе, що вам потрібно знати
Чому Google змінює алгоритм пошуку?
Алгоритми Google - це складні механізми, які витягують дані з його пошукового індексу та надають інформацію за заданим запитом.

Google зазвичай вносить зміни в алгоритм, щоб поліпшити свій функціонал і якість результатів пошуку за допомогою різних технологій або процесів. Ці оновлення покращують функціонал пошукових запитів, протидіючи спаму та низькоякісному контенту.

Найгучніші зміни останнього десятиліття - це Panda, Pirate, Hummingbird, RankBrain, алгоритми оновлення сторінки та система корисного контенту.
Маніпуляції
Ми приходимо в пошукову систему, щоб знайти відповідь на наше запитання. Потрапляючи на сторінку з контентом, який був створений заради топових місць у результатах пошуку, ми відчуваємо себе обдуреними. Саме з такими маніпуляціями і бореться Google, змінюючи правила і налаштування свого алгоритму. До 2012 року будь-яка веб-сторінка могла посісти високе місце в пошуковій видачі, якщо її доменне ім'я строго відповідало певному ключовому слову. При цьому її зміст міг бути абсолютно марним для користувача. Цим скористалися спамери. У 2012 році Google впровадив оновлення Exact Match Domain, щоб відстежувати в реальному часі і знижувати в рейтингу сайти такого змісту.

Як працює алгоритм Google?
Конкретику і деталі алгоритмів ранжування ми, звісно, не дізнаємося. Їх Google тримає в секреті. При цьому сотні критеріїв, які впливають на "вагу" сайту, тобто його актуальність, для Google, не є таємницею. Алгоритм віддає перевагу "зручним веб-сайтам", які містять корисний і релевантний контент, швидко завантажуються і включають якісні зворотні посилання. Алгоритм шукає сигнали досвіду, авторитетності та надійності.

Як поліпшити ваш сайт?
Як би ми не намагалися "гратися" зі стратегіями пошукової оптимізації (SEO), без копіткої праці та якісного змісту сайту, посісти високі позиції в рейтингу пошуків системи навряд чи вийде.

Варто звертати увагу і постійно оптимізувати фактори ранжування, які змінюються не часто. Вони зрозумілі й неспеціалісту. Підключіть Google Analytics і Google Search Console, щоб відстежувати, як користувачі поводяться на вашому сайті. Як вибудовують взаємодію, на які посилання переходять.
Контент
Використання підзаголовків і заголовків, зокрема мультимедійних матеріалів, посилає алгоритму сигнал про позитивне сприйняття сторінки. При цьому точних даних яких обсягів або якої довжини має бути контент, немає. Якщо матеріал цікавий і корисний, Google його оцінить.

Структура сайту
Архітектура без надто великої кількості підкаталогів може допомогти Google проіндексувати сторінку. Посилання з інших сайтів показують Google, що сторінка є авторитетною і такою, що заслуговує на довіру.

Сигнали довіри
Приблизно 50% користувачів залишають веб-сайт, який не завантажується протягом перших шести секунд. Безпека, швидкість завантаження, надійність, трафік - ці сигнали постійно "зважують" пошукові алгоритми Google, оцінюючи, наскільки зміст сайту відповідає тому, що шукає користувач.

Ключові слова
Бездумне наповнення сайту ключовими словами не подобається пошуковим системам. Текст має читатися природно і використовувати мову звичайного користувача. Важлива не кількість, а якість. Google карає сайти, коли вони зловживають ключовими словами.
E-commerce
Для кращого ранжування Google рекомендує у 2023 році сайтам електронної комерції робити якісний огляд продуктів. Описуйте товар з точки зору користувача, розміщуйте цифри і факти, публікуйте думку експертів та відгуки користувачів.

ТОВ СінкраНова: аналіз цифрового середовища
Компанія Сінкра Нова займається модернізацією бізнес-процесів у компаніях замовників. Чітко дотримуючись плану змін, ми, перш за все, вивчаємо цифрове середовище фірми-замовника. Аналізуємо роботу сайту, соціальних мереж і зовнішньої реклами загалом.

Google є найпопулярнішою пошуковою системою з часткою ринку понад 80%, за нею йдуть Bing, Yahoo, Yandex, Baidu і DuckDuckGo. Фахівці СінкраНова ретельно вивчають основні метрики інтернет-ресурсів, критично важливі для просування і коректної роботи. Аналізують трафік, відвідуваність і продуктивність. Тестують варіанти унікального контенту. Використовують інструменти SEO-аналізу для вивчення позицій і видимості конкурентів.