Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

Event-маркетинг

ДЛЯ РОЗДРІБНИХ ОФЛАЙН-ПРОДАЖІВ
Офлайн торгівля все ще не здає своїх позицій незважаючи на очевидне зростання електронної комерції. У сучасному світі з розмаїттям онлайн-магазинів, торгових сторінок у соціальних мережах, складно собі уявити, що близько 80% магазинів, все ще припадає на офлайн торгівлю. Ці дані підтверджуються звітами аналітиків ресурсу Statista.

Які причини такої статистики? Що змушує людей повертатися у звичні їм магазини? Цьому є кілька пояснень.
Одна з основних причин, можливість побачити товар 'наживо', щоб помацати його та оцінити якість і характеристики товару. Частину людей приваблює можливість швидкої покупки. Немає необхідності передавати свої особисті дані стороннім сервісам, очікувати на доставку і платити пов'язані з цим транспортні витрати, як при оплаті онлайн.

Якщо ваш формат - продаж товарів офлайн, настав саме час скористатися очевидними перевагами і залучити до себе клієнтів. Не варто сподіватися тільки на вивіску зовні або лояльність клієнтів, навіть сарафанне радіо не приверне до вас достатню кількість нових клієнтів. Трансформація торкнулася всіх, і, дотримуючись старих бізнес-моделей, у сьогоднішньому світі стає все складніше досягати нових результатів.
Ідеї Event-маркетингу для роздрібних офлайн-продажів
Проведіть презентації, влаштуйте конкурси з розіграшом призів, проведіть благодійну акцію, концерт, це може бути все, що завгодно. Слід проводити акуратні експерименти по роботі зі своєю цільовою аудиторією. Досліджуйте та реалізуйте ідеї, які допоможуть залучити вашу цільову аудиторію.

Творіть, аналізуйте, розвивайтеся
Головне питання - А з чого почати? Як зрозуміти які дії залучать нову цільову аудиторію? Є кілька рекомендацій для вигадування івенту, який сподобається людям і принесе результат.
Досліджуйте свою цільову аудиторію
Складіть портрет своєї цільової аудиторії. Ви маєте чітко розуміти, хто ваші потенційні клієнти. Неможливо правильно підібрати івент, що цікавить ваших клієнтів, без розуміння своєї цільової аудиторії та їхніх інтересів. Якщо ви тільки плануєте відкривати точку офлайн продажів, проаналізуйте свій товар - на кого він розрахований? Погодьтеся, покупці аграрного обладнання навряд чи прийдуть послухати виступ тіктокера, навіть якщо він тричі кумир усіх сучасних підлітків.

Головне пам'ятати, що мета підготовлюваного вами заходу - просування бренду.
Під час підготовки івенту, головне не забувати, що мета не просто залучити аудиторію або викликати позитивні емоції. Ваша мета пов'язати одне з іншим. Статистика Visme говорить нам про те, що 70% учасників можуть стати постійними клієнтами, якщо провести ретельну підготовку і правильно провести сам івент. Досягти показника в 70% допоможуть прості згадки вашого бренду в назві івенту, роздачі мерчів із символікою вашого бренду, реклама зі сцени. Таким чином ви даєте зрозуміти аудиторії, кому варто висловити подяку за організацію та проведення такого івенту.

Ефектність - ваше все
Для того, щоб вас запам'ятали, потрібно провести щось справді незвичайне і яскраве. Планується випуск нової вогнетривкої тканини? Як щодо того, щоб крім презентаційного відео показати випробування наживо? Нехай ваші відвідувачі самостійно протестують тканину на міцність, стійкість до розриву, горіння. Чим цікавіше ви зможете придумати участь відвідувачів у випробуваннях, тим більше їм запам'ятається івент. Та ще й подарунки вручити учасникам. Ефектно? Так, а головне - ефективно.
Правильний формат івенту - це вже половина успіху
Під час проведення івенту, головне правильно адаптувати його під специфіку вашого продукту і бренду. Це дасть змогу відвідувачам створити асоціацію виключно з вашою компанією.

Благодійна акція
Дані ресурсу Inc повідомляють, що 85% споживачів більш прихильно ставляться до компаній, які займаються благодійністю. Можна провести аукціон, виручка від якого піде на благодійність. Організуйте концерт, мета якого - збір коштів на посадку нових дерев. Варіантів досить багато.
Майстер-клас
Якщо ви торгуєте електронікою, проведіть експеримент із новими моделями гаджетів. Це може бути перевірка заявлених характеристик щодо вологостійкості або часу автономної роботи. Нові продукти або послуги, за даними опитувань, на 65% краще сприймаються аудиторією після проведення демонстраційних виставок або експериментів.

Івенти із запрошеними ораторами
Уявіть захват публіки, коли оратор заходу відома особистість. Багато хто прийде на івент для зустрічі із зіркою і відвідає ваш магазин. Більш того, статистика свідчить, що 49 % людей прислухаються до думки інфлюенсерів.

Залучення аудиторії
Коли ви визначилися з форматом і місцем проведення заходу, настав час повідомити про це. Запропонуйте знижки за репост інформації про ваш захід у соціальних мережах. Соцмережі один із найефективніших каналів для просування. У світі 4,5 мільярда активних користувачів соцмереж. Якщо ви хочете залучити якомога більше потенційних клієнтів, організуйте бонуси для відвідувачів івенту. Обов'язково зробіть розіграш призів серед учасників репостів публікації про ваш івент.
Перед стартом підготовки до івенту, обов'язково проаналізуйте схожі події. Що вже проводилося, які заходи дали результат, а які провалилися. Орієнтуйтеся на особливості вашого бізнесу, експериментуйте і успіх не змусить на себе чекати.