Досліджуйте свою цільову аудиторію
Складіть портрет своєї цільової аудиторії. Ви маєте чітко розуміти, хто ваші потенційні клієнти. Неможливо правильно підібрати івент, що цікавить ваших клієнтів, без розуміння своєї цільової аудиторії та їхніх інтересів. Якщо ви тільки плануєте відкривати точку офлайн продажів, проаналізуйте свій товар - на кого він розрахований? Погодьтеся, покупці аграрного обладнання навряд чи прийдуть послухати виступ тіктокера, навіть якщо він тричі кумир усіх сучасних підлітків.
Головне пам'ятати, що мета підготовлюваного вами заходу - просування бренду.
Під час підготовки івенту, головне не забувати, що мета не просто залучити аудиторію або викликати позитивні емоції. Ваша мета пов'язати одне з іншим. Статистика Visme говорить нам про те, що 70% учасників можуть стати постійними клієнтами, якщо провести ретельну підготовку і правильно провести сам івент. Досягти показника в 70% допоможуть прості згадки вашого бренду в назві івенту, роздачі мерчів із символікою вашого бренду, реклама зі сцени. Таким чином ви даєте зрозуміти аудиторії, кому варто висловити подяку за організацію та проведення такого івенту.
Ефектність - ваше все
Для того, щоб вас запам'ятали, потрібно провести щось справді незвичайне і яскраве. Планується випуск нової вогнетривкої тканини? Як щодо того, щоб крім презентаційного відео показати випробування наживо? Нехай ваші відвідувачі самостійно протестують тканину на міцність, стійкість до розриву, горіння. Чим цікавіше ви зможете придумати участь відвідувачів у випробуваннях, тим більше їм запам'ятається івент. Та ще й подарунки вручити учасникам. Ефектно? Так, а головне - ефективно.