Є два варіанти, два рішення. Як визначити найкраще? Сьогодні ми поговоримо про метод, який допомагає порівнювати та оцінювати рекламу в усіх її виявах. Від дизайну до кольоропередачи, від макета до опису товару, від особистих хитрощів до креативних ідей.
A/B-тестування - це «борець» з інтуїтивним маркетингом - «давайте спробуємо». І хоча цьому методу вже 100 років, ним активно користуються Google, Amazon, Fb і Netflix.
A/B-тестування - інструмент маркетингу, за методологією якого, розділяючи аудиторію, тестують кілька варіантів реклами та визначають, який приносить найкращий результат. Клієнтів, продажі, прибуток.
У бізнесі зміни - це завжди ризик, стосується справа продукції, управління чи реклами. Будь-який невірний крок може спричинити втрату прибутку. Як же перевіряти свої ідеї, не руйнуючи налагоджених процесів і не чинячи негативного впливу на бізнес?