Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

A/B-тестування

ПОЧНІТЬ ВЖЕ СЬОГОДНІ
Є два варіанти, два рішення. Як визначити найкраще? Сьогодні ми поговоримо про метод, який допомагає порівнювати та оцінювати рекламу в усіх її виявах. Від дизайну до кольоропередачи, від макета до опису товару, від особистих хитрощів до креативних ідей.

A/B-тестування - це «борець» з інтуїтивним маркетингом - «давайте спробуємо». І хоча цьому методу вже 100 років, ним активно користуються Google, Amazon, Fb і Netflix.

A/B-тестування - інструмент маркетингу, за методологією якого, розділяючи аудиторію, тестують кілька варіантів реклами та визначають, який приносить найкращий результат. Клієнтів, продажі, прибуток.

У бізнесі зміни - це завжди ризик, стосується справа продукції, управління чи реклами. Будь-який невірний крок може спричинити втрату прибутку. Як же перевіряти свої ідеї, не руйнуючи налагоджених процесів і не чинячи негативного впливу на бізнес?
A/B-тестування. Почніть вже сьогодні
Як працює A/B-тестування?
Який лист генерує найбільше продажів? Це можна з'ясувати, надіславши дві версії одного повідомлення на електронні пошти клієнтів (спочатку, звісно, потрібно рандомізувати списки). Тест двох оголошень контекстної реклами дає можливість обрати саме такий варіант, який найбільше і частіше конвертує відвідувачів сайту в клієнтів.

Один тест, один параметр
Щоб мати чітке розуміння, що вплинуло на результат, в одному експерименті тестують лише одну змінну, один параметр.
Це не означає, що не можна тестувати більше однієї змінної. Лише переконайтесь, у тому, що ви перевіряєте їх не одночасно. Майте на увазі, що навіть незначні зміни в рекламному месендже можуть впливати на попит.
Визначте мету, сформулюйте гіпотези
Оберіть основну метрику, відносно якої ви будете оцінювати ефективність рекламних кампаній. Тест замислюють і реалізують на основі цього показника. Насамперед розглядають CTR, кількість або відсоток конверсій. Сформулюйте гіпотези щодо цільової аудиторії та креативів.

«База»
У вас має бути базова незмінна версія того, що ви тестуєте. Якщо ви експериментуєте з певною сторінкою сайту, збережіть її початкову версію. Це дасть можливість порівнювати варіанти й, коли щось піде не так, дозволить «відкотити» назад. Якщо ви тестуєте цільову сторінку в базовому варіанті, збережіть її дизайн або текст.

Вибірка: порівну та випадково
Для тестів, у яких можна контролювати цільову авдиторію, наприклад, під час розсилки листів по базі клієнтів, тестують дві або більше рівних аудиторій. Неможливо заздалегідь передбачити реакцію на ту чи іншу рекламу, тому те, як довго буде відбуватися тест, напряму вплине на розмір вибірки.
Тестуйте одночасно
A/B тест двох версій оголошення виконують паралельно й одночасно. Під час аналізу результатів тестування важливо розуміти, в який день тижня, місяця і в який час отримані ті чи інші результати.

Результати та сегментування цільової аудиторії
Для правильного аналізу результатів A/B тестування потрібно ретельно і не поспішаючи зібрати дані про те:
- яка версія отримала більший відгук нових відвідувачів сайту
- який тип пристрою або яка версія найкраще працює на мобільних телефонах, а яка - на настільних комп'ютерах
- яке джерело трафіку було найбільш ефективним
- яка версія показала найкращі результати, враховуючи конкретні джерела трафіку.
Тестування від СінкраНова
A/B-тестування не панацея, а чудовий інструмент у руках професіоналів. Компанія СінкраНова проводить тестування і перевірку роботи всіх інструментів маркетингу, якими користується замовник. Це допомагає:
1. Збільшити відвідуваність сайту. Маркетологи Сінкра Нова аналізують відповідну реакцію на рекламні оголошення, змінюючи: заголовки, повідомлення в блогах, зображення, кількість тексту, перехід за гіперпосиланням.
2. Збільшити коефіцієнт конверсії. У цих А/В тестах найчастіше ми експериментуємо з рекламними блоками, кольоропередачею та розміром тексту. Моделюємо якірні тести для CTA і перевіряємо ефективність форм і заявок.
3. Знизити показники відмов. ТОВ СінкраНова тестує шрифти, зображення і все, що може впливати на швидкий відхід відвідувача з сайту.
4. Зрозуміти причини, через які клієнти залишають сайт, так і не оплативши замовлення. Під час аналізу «кинутих кошиків» тестують: фотографії продуктів, дизайн сторінок оформлення замовлення, відображення вартості доставлення, роботу платіжних систем.