Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з політикою використання файлів cookie.

10 успішних маркетингових стратегій електронної комерції

ПОЧНІТЬ ВЖЕ СЬОГОДНІ
"Маркетинг не має нічого спільного з пошуками хитрих способів позбутися виробленого товару. Маркетинг - це мистецтво створення цінності для споживача" (Філіп Котлер).

Маркетингова стратегія - це ключ до розуміння потреб і бажань цільової аудиторії. Ретельно продуманий маркетинговий план у поєднанні з привабливим веб-сайтом може швидко перетворити звичайного відвідувача на лояльного клієнта, збільшуючи його загальну довічну цінність (CLV).

Ми розповімо про 10 маркетингових стратегій електронної комерції, які допоможуть виділити ваш бізнес серед конкурентів. Де шукати клієнтів? Як збільшити продажі? Успішна маркетингова стратегія пов'язує воєдино всі аспекти бізнесу.
10 успішних маркетингових стратегій електронної комерції
1. Пошукова оптимізація
Власний сайт - це перший і обов'язковий крок у будь-якій справі сьогодні. І не важливо, говоримо ми про бізнес чи розвиваємо соціальний проєкт. У світі де інформацію можна отримати простягнувши руку за телефоном, онлайн-присутність обов'язкова. Сайт електронної комерції - це вітрина бізнесу і ставитися до нього потрібно як до звичайного магазину: заповнювати товаром, влаштовувати акції, аналізувати продажі, займатися його просуванням і рекламою.

"Голий" сайт без релевантного і корисного контенту не буде цікавий навіть його власнику. Стратегія пошукової оптимізації SEO передбачає роботу з підготовкою контенту (тексту, зображень, відео) для поліпшення його видимості в пошуковій видачі: оптимізацію сторінок під потрібні ключові слова та фрази, URL-адреси, що легко читаються, заголовки веб-сторінок і мета-теги. Це постійна і копітка робота.
2. Контент-маркетинг
Статті, замітки, опис товарів і послуг. Контент-маркетинг - важлива складова будь-якої маркетингової стратегії електронної комерції. Потрібно використовувати будь-яку можливість, щоб уміло і ненав'язливо розповісти про компанію, відповісти на запитання клієнтів, навчати їх, мотивувати на покупку.

3. Маркетинг у соціальних мережах
Мільярди користувачів щодня проводять години свого життя в соціальних мережах. Контент, який викликає емоції, частіше обговорюють, його цитують і репостять. Діліться корисною інформацією та використовуйте соціальні мережі для просування товарів, компанії та бренду. "Підлаштовуйте" контент під платформу і вашу цільову аудиторію на ній. Те, що цікаво користувачам Твіттера, не підійде любителям Інстаграм.

4. Електронний маркетинг
Звіт Ahrefs за 2022 рік показав, що 67% маркетологів збільшили генерацію лідів, підбираючи контент для своєї цільової аудиторії. Розміщуйте цікаві відео, аудіо фрагменти та електронні книги для тих, хто хоче більше дізнатися про ваш ринок, товар або послугу. Станьте своєрідною базою знань і вмінь.

Електронний маркетинг - один із найпростіших способів підтримувати зв'язок з усіма клієнтами. Вибравши оптимальну частоту надсилання, можна проводити розсилку персоналізованих повідомлень, рекламуючи нові продукти, пропонуючи купони зі знижкою, розповідаючи про акції.

Щоб зібрати реальну і робочу базу клієнтів, яку потім можна буде сегментувати, варто запропонувати відвідувачеві сайту заповнити форму реєстрації в обмін на невеликий подарунок (знижку або купон). Додайте опцію підписки під час оформлення замовлення.
5. Програми лояльності клієнтів
Маркетологи дуже часто витрачають чимало сил і часу, розробляючи маркетингові стратегії, орієнтовані на нових клієнтів. Хоча найчастіше найбільший дохід приносить робота з постійними клієнтами та персоналізовані програми лояльності.

6. Оптимізовані сторінки продуктів і оформлення замовлення
Оптимізація конкретних сторінок збільшує коефіцієнт конверсії. Звертайте увагу на такі розділи сайту, як "Способи оплати" і "Оформити замовлення".

Які сторінки потрібно оптимізувати насамперед? Вивчивши аналітику сайту, можна зрозуміти, який матеріал або які дії викликали найбільші продажі. Можна також вивчити питання втрати потенційних клієнтів, проаналізувати причини відходу їх з конкретних сторінок сайту. Потрібно спростити й оптимізувати процес оформлення замовлення, скоротити кількість кроків, необхідних для здійснення покупки.

Інтернет-магазини сьогодні успішно й ефективно використовують можливості SMS-маркетингу в перехресних і додаткових продажах, при відновленні покинутих кошиків. Він дає швидкий результат і не вимагає зайвих витрат. При цьому SMS не потребує особливого оформлення, мистецтва копірайту та дизайну. За допомогою текстових повідомлень можна швидко розповісти про знижки, термінові
7. Реклама з оплатою за клік
Добре продумана стратегія з оплатою за клік (PPC) може гарантувати, що сайт, а точніше, сторінка продукту, опиниться на першій сторінці або у верхній частині пошукової видачі. Реклама з оплатою за клік є кращим методом підвищення коефіцієнта конверсії, хоча це, очевидно, не так дешево, як використання інших традиційних органічних засобів і процесів SEO. Слід ретельно аналізувати результати, щоб переконатися, що кліки, які спрямовують людей на ваш сайт, призводять до продажів.

8. Ретаргетинг
Стратегія ретаргетингу спрямована на тих користувачів, які вже заходили на сайт, але не здійснювали цільової дії - нічого не купили і не замовили. Таких клієнтів можна "наздоганяти", розміщуючи оголошення на інших веб-сайтах у своїх рекламних мережах. Ці оголошення мають зацікавлювати користувача і повертати його назад на сайт, який він уже відвідував, на сторінки конкретних продуктів.

9. Маркетинг впливу
Успіх маркетингу впливу останніми роками безпосередньо пов'язаний зі зростанням популярності соціальних мереж. Від блогів з технічними оглядами на YouTube до мас-маркет каналів TikTok, Facebook, Twitter, Twitch та Інстаграм - бренди використовують інфлюенсерів для популяризації та збільшення охоплень. Найчастіше їм надсилають безкоштовні зразки товарів. В обмін на огляди, рекламні акції, думку третіх осіб про продукт і розширення охоплення бренду.

10. SMS-маркетинг
Інтернет-магазини сьогодні успішно й ефективно використовують можливості SMS-маркетингу в перехресних і додаткових продажах, під час відновлення покинутих кошиків. Він дає швидкий результат і не потребує зайвих витрат. При цьому SMS не потребує особливого оформлення, роботи копірайтера та дизайнера. За допомогою текстових повідомлень можна швидко розповісти про знижки, термінові пропозиції, акції. Виграш у часі очевидний. При цьому SMS-повідомлення мають практично 100% Open Rate.

Якщо ви вибрали дропшиппінг як модель електронної комерції, то продумана маркетингова допоможе грамотно розподілити ресурси компанії, поліпшить якість обслуговування, збільшить дохід і підвищить лояльність до бренду. ТОВ СінкраНова використовує всі інструменти просування і розробляє докладні плани маркетингу для бізнесу замовника.