7. Реклама з оплатою за клік
Добре продумана стратегія з оплатою за клік (PPC) може гарантувати, що сайт, а точніше, сторінка продукту, опиниться на першій сторінці або у верхній частині пошукової видачі. Реклама з оплатою за клік є кращим методом підвищення коефіцієнта конверсії, хоча це, очевидно, не так дешево, як використання інших традиційних органічних засобів і процесів SEO. Слід ретельно аналізувати результати, щоб переконатися, що кліки, які спрямовують людей на ваш сайт, призводять до продажів.
8. Ретаргетинг
Стратегія ретаргетингу спрямована на тих користувачів, які вже заходили на сайт, але не здійснювали цільової дії - нічого не купили і не замовили. Таких клієнтів можна "наздоганяти", розміщуючи оголошення на інших веб-сайтах у своїх рекламних мережах. Ці оголошення мають зацікавлювати користувача і повертати його назад на сайт, який він уже відвідував, на сторінки конкретних продуктів.
9. Маркетинг впливу
Успіх маркетингу впливу останніми роками безпосередньо пов'язаний зі зростанням популярності соціальних мереж. Від блогів з технічними оглядами на YouTube до мас-маркет каналів TikTok, Facebook, Twitter, Twitch та Інстаграм - бренди використовують інфлюенсерів для популяризації та збільшення охоплень. Найчастіше їм надсилають безкоштовні зразки товарів. В обмін на огляди, рекламні акції, думку третіх осіб про продукт і розширення охоплення бренду.
10. SMS-маркетинг
Інтернет-магазини сьогодні успішно й ефективно використовують можливості SMS-маркетингу в перехресних і додаткових продажах, під час відновлення покинутих кошиків. Він дає швидкий результат і не потребує зайвих витрат. При цьому SMS не потребує особливого оформлення, роботи копірайтера та дизайнера. За допомогою текстових повідомлень можна швидко розповісти про знижки, термінові пропозиції, акції. Виграш у часі очевидний. При цьому SMS-повідомлення мають практично 100% Open Rate.
Якщо ви вибрали дропшиппінг як модель електронної комерції, то продумана маркетингова допоможе грамотно розподілити ресурси компанії, поліпшить якість обслуговування, збільшить дохід і підвищить лояльність до бренду. ТОВ СінкраНова використовує всі інструменти просування і розробляє докладні плани маркетингу для бізнесу замовника.